התיק שלי 2021

למה, מה וכמה לשנה לא פשוטה שמתקרבת

נתחיל בהסבר למה בחרתי את מה שברתי וכמה החלטתי להקצות לכל נייר.

אז ככה, השנה נראת כשנה שבה יהיה דגש גדול על מניות טכנולוגיה בכלל ועל מניות טכנולוגיות לאנרגיות ירוקות בפרט. לכן עיקר הדגש שלי יהיה בנושא הזה ובנוסף לכך ישנן ניירות צד לתוספת, עיבוי ופיזור התיק שגם הן לדעתי יניבו תוצאות טובות בעקבות השינויים שהביאה לעולם הקורונה.

קודם כל מצד אחד אל תרגישו לא נעים לפזר פיזור גדול על הרבה ניירות גם אם בסוף הסכום יחסית קטן על כל נייר אנחנו מסתכלים על הכל כתיק אחד, פיזור גדול בסופו של דבר מגן עלינו. מצד שני אם הסכום שברשותכם קטן לא חושב שחכם לשים לדוגמה 500 שקל על כל נייר העיקר לפזר. פרט חשוב הוא לא להתלהב מעשרות האחוזים שהיו בשנה שעברה ובאותה מידה לא להיבהל מכך וכמובן לא להסיק משבועיים ראשונים של מסחר בתחילת השנה מה הכיוון להמשך השנה. כל נייר לגופו, מצבו ותקופתו לעליה וירידה.

(לסיכום רבעון ראשון – 2021 – לחצו כאן)

אז ככה נניח שברשותכם 100 אלף שקלים שהם כ 30,000$ בחלוקה על 24 הניירות האלו ניתן לחלק באופן הבא,

הנתונים בטבלה אינם מדייקים אלא עוגלו לשם הנוחות והדוגמה ונערכו בתאריך 18.1.2021
הנתונים בטבלה אינם מדייקים אלא עוגלו לשם הנוחות והדוגמה ונערכו בתאריך 18.1.2021

(לסיכום רבעון ראשון – 2021 – לחצו כאן)

גילוי נאות: מחזיק ישירות במניות ובקרנות המצוינות בטבלה וככזה אני בעל עניין אישי בהן.  אין לי פוזיציה או עניין אישי באף אחת מקרנות הסל שנסקרו כאן. האמור מוגש כבסיס למחקר ראשוני — אין לראות בכתוב המלצה לביצוע פעולות בניירות ערך, לרבות ניירות הערך שהוזכרו לעיל, ו/או כייעוץ השקעות ו/או כתחליף לייעוץ השקעות המותאם לצרכיו המיוחדים של כל אדם

השאר תגובה